bambi

Låt oss snacka lite Dallas
Ok, låt oss sätta oss ner och prata om Dallas och gårdagens premiär. 
 
Det hände ju ganska mycket redan under premiäravsnittet och jag drogs faktiskt med i det hela. Men det känns lite som om man vet hur det hela kommer att sluta. JR's son John Ross är en ny JR som är elak och tycker om olja medan Bobby's son Chris är en ny Bobby som är snäll och tror på förnybara energikällor. Men jag var nog mest intresserad av kärlekstriangeln som man fick veta om.... hur kommer det att sluta? Nåja, vad tyckte ni??
 
Här kommer ännu ett mellanmål-tips. Jag som är lite svag för ugglor ska försöka återskapa den snarast!  :)
 
 
 
#1 - Michelle & GirlZen

Måste kolla ikväll igen för att kunna säga om Dallas var bra eller inte.
Var lite för ung när serien tidigare gick på tv.

Super söt Macka :)

#2 - Anonym

Jag drogs med! Kommer att ge det en chans :))

#3 - dianasdrömmar

Låter som en utmärkt ide, bättre än fika :) När, var, hur? kramar Diana

#4 - ☆ Fru Eriksson

Tittade inte på Dallas hihi...
Men vilket coolt Mellanmåltips :)
Ha en fin dag!

#5 - Mamma till William och Wilma

Cool bild ..ska försöka få en liknane macka till min son :)

#6 - Ester

Ja, visst är det skönt om man har möjligheten att låta dem gå tillbaka just för att de själva vill och inte för att de måste vara där liksom.
Btw, ugglor ugglor ugglor, skulle nog ha ugglor överallt om jag fick som jag ville....

#7 - En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Jag gav upp att titta på dallas. Kändes som att det var svårt att hänga med när jag hade en 2-åring som var superpigg .. jag skulle aldrig låtit han sovit den där sena tuppluren ;)

#8 - Pernilla

Jag tittade på Dallas igår, dels för att jag tittade på serien när den gick, dels för att jag för 18 år sedan var au-pair utanför Dallas och har varit på alla ställen som visas. Men om det är bra eller ej återstår att se

#9 - Lumsan

Tittade igår och behöver nog dagens avsnitt också på mig för att avgöra om jag gillar eller ej.

#10 - Lola

Jag tyckte det var kul, det blev en nostalgitripp! Kanske inte döbra men klart värd att följas lite till. Fast jag missade avsnittet idag, buhu :(