bambi

Dagens roliga mellanmåltips
 
Är det inte lite roligt hur snabbt man kommer in i vardagsrutinerna igen? Efter en dag så känns det som om man knappt har varit borta från jobbet! Men det är många roliga saker på gång, speciellt rörande bloggen och sen har jag även lagt ut vår lägenhet på några bytes-sajter men det känns lite hopplöst. Det är nästan ett heltidsarbete det där med att byta lägenhet, sen så har vi en lååång kravlista också på vår kommande lägenhet så det gör det hela svårare. Så, jag tror att det kommer att bli att vi får köpa något istället, men det är fortfarande lång tid innan vi har tänkt flytta....
 
 
 
Här kommer ett roligt mellanmålstips. Kanske lite enklare än dom andra tipsen som jag gav häromdagen. ;)
#1 - Ulle

Barnen älskar när vi gör sånt där kul med maten. :D Ser såå gott ut!

#2 - Fina Frun *TÄVLA om en Personlig Almanacka*

Vem blir inte hungrig av en sådan läskande palm :D

#3 - Pia

Gjorde damjkladdkakan igår,mycket god.Har gjort många av dina bakrecept,alla jättegoda.Precis som du är jag väldigt svag för choklad.

#4 - Cissi

Vad sugen jag blev!

#5 - Gaymasen

Haha om man ändå var så kreativ :P

Och ja jag har typ inte haft annat än semester denna sommar. Jobbar natt så jobbar tre nätter så är jag ledig i en vecka, jobbar fyra och ledig i en vecka. Börjar min första natt ikväll och jobbar fyra nätter framåt sen är jag klaaar. Sen blir det hem, flyttpacka och allt. Baaah. ^^