bambi

Lite daimkladdkaka och lite vuxentid...
 
Vi befinner oss hos svärföräldrarna denna helg. Barnen har saknat dom såååå mycket och har verkligen längtat hela veckan efter att åka till farmor och farfar. Jag slängde ihop en daimkladdkaka och tog med som var väldigt populär! Riktigt god blev den måste jag säga! (Receptet dyker upp på måndag i bloggen)
 
Jag och maken ska passa på och gå på bio och gå ut och äta nu när vi har barnvakt. Det var länge sen vi gjorde nåt sånt! Hoppas att ni får en fin fredagkväll!  :)
#1 - Maria husetfullt

Det receptet ser jag fram i mot. :) härligt med middag och bio. Tipset på föregående inlägg om att göra maten roligare ska jag testa. Barnen äter bra men ibland kan det vara gnälligt. Smart med tex äggen. (gick inte att kommentera det inlägget, kan kanske bero på att jag gör det från telefon).

#2 - Sofia

Härlig bild :)

#3 - Hanna Karlsson

Hoppas ni hade en toppenkväll. Kladdkakan ser riktigt god ut,

Svar: Tack! :)
bambi