bambi

Molo Ushi - favoritfleecen!
 
Det är ju så roligt med alla höstkollektioner som kommer nu! Jag brukar köpa fleecetröjor från Molo till barnen (oftast på rean faktiskt) och då gillar jag dessa med dom stickade vantarna (som är fickor) allra mest. Tycker att dom är så fina! Dom är också väldigt mjuka och varma. Skulle kunna tänka mig att köpa en i färgen Pink Melange men även Liberty var väldigt fin.
#1 - En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Jag gillade färgen "deer" :)

Jag köpte en fleece från isbjörn i våras till tore. OCh jag är så nöjd så jag kommer troligen alltid köpa deras fleecar :)

#2 - Ulle

De är jättefina! För saftigt pris för oss dock, men man kan ju nätfönstershoppa. :)

#3 - Anonym

Jag har så svårt för dessa "märkes"kläder .... Tycker inte alls att de är fina även om de säkert är väldigt sköna och varma!

#4 - Emmelie- Mamma till Ebba och Hugo

Jätte fina men tyvärr ganska dyra :(

#5 - Aggie

Älskar Molos fleecar! Det man inte får glömma är att man får tillbaka cirka hälften om man säljer de i bra skick på Tradera sen. Alltså inte mycket dyrare än någon annan fleece :-)

AHr beställt de lurviga precis, en till dottern och en till sonen. Sist sonen hade en sån fleece fick vi nästan inte på honom något annat yttrplagg, ganska bra betyg med andra ord :-)

Sen är kvaliten fantastisk!

Kram!

Svar: Ja, precis! Man får ju ta med andrahndsvärdet i beräkningen och då är dom inte så fasligt dyra! :)
bambi

#6 - Anonym

Skitsnygga, synd att dom är så dyra!