bambi

Snart i min garderob....

 
Även om jag har tröttnat lite på Odd Molly så finns det ändå några godbitar som gärna får förgylla min garderob. Dessa fem godbitar är snart på väg hem till mig från deepFling - #125C Solid rose mitten, #196 Silk-all-over blouse, #223 Unwind slip dress, #188 Twistme wrap cardigan och #269 Print woven scarf.
 
Har ni köpt något ur Odd Mollys höstkollektion?
#1 - maria husetfullt

Verkligen fina!!

#2 - Moa

Fin blogg!

Svar: Tack och välkommen åter :)
bambi

#3 - Maria

Jag gillar slip dressen i den färgen jättemycket!
Har beställt en kofta och ett linne från Full circle star som dyker upp på bloggen inom snar framtid förhoppningsvis ;-)
Kram!

Svar: Åh, då ska jag hålla utkik! KRAM
bambi

#4 - Jessica S

Snygga kläder som kommer bli ännu snyggare på en pingla som du! KRAM gumman! Hoppas på att ses snart igen! kommer du till tekniska nästa helg?

Svar: Tack raring!! :) (Förlåt att jag inte har svarat på ditt mail!!!) Ja, jag kommertill Tekniska med Leah, Zack ska på simskola vid den tiden så han kan inte följa med. Kommer du med familjen? KRAM
bambi

#5 - Sofia

Hej!

Jag har inte hittat något som jag vill ha än, men man vet aldrig.
Såg en liten "telefon strumpa" som var fin (och dyr) men kanske att jag köper en sån.

Kram Sofia

Svar: Såg också iPhone-fodralen, dom är riktigt fina! :)
Kram kram
bambi

#6 - Hanna Karlsson

Nopp det har jag inte. Tycker det är för dyrt.

#7 - Doucare?

Härligt med shopping :)

Svar: Javisst är det!! ;)
bambi

#8 - Rebecca

snyggt :)

#9 - JessicaS

Hela familjen :-) kul! Då ses vi där! Kram!

Svar: Det gör vi!! :) KRAM
bambi

#10 - Ina

Fina inköp!! Jag liksom du har tröttnat lite på Odd Molly men visst finns det fortfarande det plagg jag faller för. Jag har köpt en Fancy blouse i vitt från höstkollektionen och den långa silkesklänningen från prefall, funderar även på silkestunikan som ingår i samma serie som din blus fast i vitt i så fall. Annars blir det nog inte fler inköp för min del denna säsong.
Kram Ina

#11 - Jo

Fina saker du köpt! Vantarna och sjalen blev jag sugen på... :-)

Jag har köpt en twistme wrap cardigan. Underbar! Valde länge och väg mellan färgen på bilden och en beige, men valde till slut en beige.

#12 - Jo

Jag valde så klart inte länge och väg utan länge och VÄL! :-)