bambi

Julpraliner från Åre Chokladfabrik
 
Igår efter middagen så åt vi en jättegod Saffranskaka med glass (recept dyker upp imorgon i bloggen) men vi åt även goda juliga praliner från Åre Chokladfabrik som jag köpte på Tehuset Java. Min favorit var nog Knäcktryffeln men även dom andra två var jättegoda! Alla praliner tog slut, så goda var dom  :)
 
 
Åh, jag var bra sugen på att köpa en varsin stor chokladtomte till barnen (fanns också på Tehuset Java) som såg så goda ut! Men dom kostade 129 kronor styck så jag hoppade över det...
 
 
Dom hade även en hel del fint strössel och jag var lite sugen på att köpa polkagris-stängerna i rött och vitt. Kan tänkte mig att det blir himla fint på julcupcakes. Kostade 80 kronor per burk.
#1 - Linda

Åh, kan du inte lägga upp receptet redan idag så jag kan baka den till ikväll?

Svar: Åh, tyvärr tror jag inte hinner det.... det tar lite tid att skriva av recept och fixa med bilderna så jag tänkte göra det ikväll när barnen har somnat :)
bambi

#2 - Ulle

Åres choklad är outstanding. Deras lingontryffel är farligt god. :)