bambi

Det är aldrig bra....

... att äta choklad när man sitter och rättar prov.



Tur att man kan skylla på barnen....


#1 - Natali BLOGGAR OM LIVET

Hahah, jag fick tillbaka mitt prov en gång där läraren spillt kaffe över hela provet. Inte så fresh ;)

#2 - Jennifer

Hihi, ja tur det :).

Åh så mysigt att få åka iväg sådär, men jag förstår din oro. Det blir liksom lite blandade känslor när man lämnar barnen. Jag och min make har varit iväg en gång i 5 dagar (bröllopsresa) och det var jättemysigt men saknaden av barnen fanns där hela tiden.

Men nu ska ni njuta och ha det riktigt bra och ta hand om varandra!

Kram Jennifer

#3 - Linnéa

Gud vilken fin blogg design!! :)

#4 - tindra

hahah bästa!

#5 - ENDENISE

muums säger jag ;)



sv: Ja dom har ju riktigt med otur ibland!

#6 - Cissi

haha! klockrent! så kommer proven jag rättar också se ut.. nackdelen är nog att fler föräldrar tittar på barnens rättade prov när de går på låg/mellan än på gymnasiet! ;)

#7 - Fnulan

Hahahhahaa

#8 - Mickan, Gravid v. 36

Haha, himla tur. ;)