bambi

Fredagkväll för en småbarnsmorsa
Gårdagen var fullbokad så därför blev det inte så mycket bloggande. Först så hade jag ett lunchmöte angående att jag ska föreläsa om bloggekonomi i mars! Det ska bli väldigt väldigt spännande. Jag är ju van vid att stå och prata inför andra men inte om sånt här!

Jag åt en supergod kyckling till lunch, med tomatsås med fetaost och oliver. Den var supergod så jag ska nog försöka göra något liknande här hemma nån dag!



Sen så blev jag intervjuad av fyra stycken tjejer som ska skriva en uppsats om sköldkörtelcancer. Jag blev lite fundersam varför dom hade valt just sköldkörtelcancer, eftersom let's face it det är inte den mest intressanta cancersorten. Men så visa det sig att deras handledare var en gammal vän/kollega till mig!

Efter det så mötte jag upp Natashja och hennes barn så att barnen fick leka av sig lite och vi mammor fick prata av oss lite.



Fredagkvällen slutade på McDonalds och deras lekland. Tänk vilken skillnad mot hur fredagkvällarna såg ut för en si-sådär 10 år sen....