bambi

Nya byxor till Leah


Det är inte ofta jag köper nya byxor till Leah. Först och främst för att dom flesta kläder hon har har hon ärvt av Zack och för det andra så är det ju mycket roligare att köpa fina tröjor så det blir inte så ofta jag köper byxor. Känner ni också så?

Nu har jag i allafall gjort slag i saken och köpt ett par tjocka jeans (alltså fodrade jeans) eftersom hon har mestadels tunna byxor och leggings. Dessa hittade jag hos Polarn o. Pyret för 399 kr (men så hade jag 20%-rabatt kupong). Dom är jättesmjuka och har mudd och resår både upptill och nertill!
#1 - Anonym

he j

Nej jag köper nog lika många byxor som tröjor. Men så byter vi ju också byxor och tröjor 2-3ggr/dag till Axel så det gäller o ha ett lager hemma av båda. Men det är roligare o köpa tröjor än byxor.

#2 - Anonym

Jag köper nog mer byxor än tröjor faktiskt. Jag har tre ungar, och det är byxorna som sits mest (knäna). Trean har nästan inga ärvebyxor, och då försöker jag ändå lappa och laga om det går. Men du har ju rätt i att det är roligare att köpa tröjor.