bambi

Hur kan man ens tänka tanken att göra något sånt????


Jag blir helt chockad när jag läser om mamman som ammade sin bebis medan hon körde bil!! Fy tusan, hur kan man ens överväga att göra något sånt?? Och med två andra barn i bilen?!?! Så bråttom kan man aldrig ha någonstans....

Man får väl för tusan stanna till vid en rastplats eller vid sidan av vägen och amma en stund. Hur kan man ens riskera allas liv på det viset? Det är ett under att bebisen inte dog...
#1 - ENDENISE - Vinn en barntavla ♥

men herreminjesus. Vilka människor det finns!

#2 - Beatrice, mamma till skrutten Robin

Va?! Vad ska man säga? ALDRIG i livet att jag skulle göra något sånt!

Så bråttom kan man ju inte ha...

#3 - Johanna

Helt jävla sjukt... blev så upprörd när jag hörde det på radion tidigare idag....

#4 - storasyrran

Ja, USCH, hoppas det görs en ordentlig utredning om det där! Stackars barn!

#5 - Erica

Samma här. Jag trodde inte att det var sant när jag hörde det på radion idag. Blev riktigt chockad.. hur kan man som mamma ens tänka tanken..? som du säger, så bråttom kan man inte ha någonstans? Helt vansinnigt..

#6 - Tess

Verkligen! Omdömeslöst!

#7 - Luxxie

Ja, hur fan kommer man på tanken?!

Hur mycket fel som helst med det där, man kan inte ha så bråttom att man inte kan stanna och amma. Har man så bråttom får man låta bli att amma! Sjukt!

#8 - Sjungande mamman

Idiotiskt!!

#9 - Erika

Ja läste d oxå... Ja blundade för ett ögonblick å tänkte att man inte ska tro allt man läser. Dröm på tänkte ja igen... This is for real! D finns verkligen människor för allt tydligen!! Sinnessjukt!!!!

#10 - Magnus

Suck. Folk tar för stora risker för att tjäna några minuter.