bambi

Min upptrappning
Jag har fått flera frågor om min upptrappning efter min pulverdiet.

Dag 1: Några köttbullar (utan ströbröd) + 3 påsar Slanka
Dag 2: Kycklinggryta med sallad + 3 påsar Slanka
Dag 3: Finncrisp med brieost (frukost) + kött med sallad (middag) + 2 påsar Slanka
Dag 4 + 5: Två smörgåsar med ost (frukost) + vanlig middag + 1 påse Slanka
Dag 6: Äter som vanligt men drar ner lite på kolhydraterna

Jag gick ner 4,3 kg under mina 13 dagar på pulver (och förlorade 9 cm på midjan), under upptrappningen så gick jag upp 400 gram! Annars så brukar man säga att man går upp ca 2 kg när man börjar äta igen pga vattnet som kroppen suger åt sig när man börjar äta kolhydrater igen men också för att innehållet i magsäcken och tarmarna väger lite.

Nu är målet att fortsätta och dra ner på socker och kolhydrater (men inte utesluta helt) och försöka motionera regelbundet. Jag kan rekommendera en app som heter RunKeeper som visar hur långt man har gått, hur många kalorier man har förbränt, mm. Kul med lite statistik också, vilket kan vara sporrande! Sen ska jag även försöka träna på Sportlife varje vecka!
#1 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan. Nu med ny design.

Älskar den appen. Det är tack vare RunKeeper som jag tycker det är kul att vara ute och röra på mig. Perfekt om man gillar statistik.



Jag är med i en utmaning och har bestämt mig för att gå 1 mil/v. Här kan man se hur det går: http://world-rank.in/rank/Ninaruthstrom

#2 - Fnulan

Jag börjar i morgon!! Nu är det allvar.. resor om tre veckor, kan ju inte se ut som en säl då!!

PUSS

#3 - ENDENISE - Tävlingar igång ♥

sv: vad har du för kamera? :)

#4 - curlingmamman

Har du tänkt gå ner mer eller är du nöjd nu :) ? kram