bambi

Nyår - igen
När det är nyår så här, får inte ni lite deja vù känslor? När man tänker på alla möjligheter till nystart, man kanske avger några nyårslöften och man tänker att det nya året kommer att bli det bästa året på länge.

För mig känns det lite som att det alltid är samma tankar och känslor vid nyår men samtidigt känns det inte som att det är något fel. Det är härligt att känna att man har en chans att "börja om" eller att framtiden ser ljust ut. Men så kan man ju faktiskt tänka om varje ny dag. Det var lite grann därför jag började med dieten redan i tisdags istället för idag. Det funkade lika bra då som vilken dag som helst faktiskt. Man borde se samma möjligheter i ALLA dagar så som man ser i nyårsafton.
#1 - Emelie

Håller med, dock är det mysigt att lämna löften :-) Traditionen helt enkelt :-)

#2 - Martina

Jag tycker man hela tiden tänker på saker man vill förändra, bör förändra och måste förändra i livets olika delar så att börja lova saker som nyårslöfte känns lite tomt.

#3 - Fnulan

Du är så klok!!! Jag hoppas att detta året innebär att vi kommer att ses SNART!!!!

MISS U

#4 - curlingmamman

Kloka ord, jag börjar mitt nyttiga liv nästa vecka :) kram