bambi

Stora utrensningshelgen



Denna helg så ska vi ta bort alla julsaker och så ska jag försöka få upp en massa saker som ska säljas på Tradera. Vi har ett babyskydd och en barnvagn (vår Brio Sing) som ska säljas. Sen är det barnkläder och jag har rensat ut en stoooooor hög med Mollysar som jag inte kommer att sakna.

Skönt att bli av med allt som tar plats och energi och så är det förstås bra att få loss lite pengar!

Om ni är intresserade av barnkläder eller Odd Molly kläder så finns mina auktioner på Tradera.
#1 - Sara

Att rensa i garderob och förråd ger en skön känsla efteråt! Jag har rensat i garderoben ordentligt och det blev så otroligt bra! Varför spara på kläder man aldrig använder? Då kan aldrig något nytt få plats eller hur?

Under julhelgen hjälpte jag mina föräldrar att göra likadant och det blev många säckar med kläder som gavs till bättre behövande! :-)

#2 - Fröken M

Åh, jag skaoxå göra en rejäl rensning, men först ska jag spana in dina mollysar :)

Ha en bra dag !