bambi

As long as you're sweating you're still alive
 
Igår började maken jobba igen efter 2 veckors semester, men själv har jag fyra veckors semester till... moahaha!
 
Jag har ju velat börja power-walka nu i flera veckor (ända sen jag kom hem från USA) men min hosta har inte velat ge med sig. Nu så hostar jag inte så mycket så jag gav mig ut igår när maken nattade barnen på en (nästan) 5 km runda. Jag har joggat den rundan förut men visste inte hur lång/kort den var, toppen med RunKeeper appen som kan berätta sånt för mig! (älskar den!)
 
Jag blev rätt så snurrig efter en halvtimme och började hosta en del så jag tog det väldigt lugnt efter det. Men det var skönt bara att komma ut lite. Jag ska försöka komma ut varannan kväll, då maken nattar barnen (vi nattar dom varannan kväll).
 
Jag köpte ju träningskläder i USA på Nike outleten. Jag var nära att inte köpa dom, men gick in en gång till och köpte dom. Det är jag verkligen glad för! Älskar t-shirten med texten "As long as you're sweating you're still alive" och shortsen är supersköna och dom kostade bara ca 350 kronor tillsammans! Träningskläder är ju så dyrt här i Sverige annars och det blir faktiskt lite roligare att träna med snygga träningskläder.
 
Köpte även en iPhone-hållare att ha på armen i USA och så hade jag på mig mina nya Reebok EasyTones, så jag kände mig verkligen redo att ut och röra på mig  ;)
 
 
P.S. Ni vet väl att ni kan följa mig på Twitter också? Där kan ni följa min träningsframgång (hoppas jag!) via RunKeeper som uppdaterar Twitter-kontot automatiskt  @bambiblogg
 
 
#1 - Fröken M

Åh, här är det 3 veckors semester kvar och jag borde verkligen följa ditt exempel och börja dagarna med en rejäl powerwalk !
Ha en mysig dag !!

#2 - Line

Fick en likadan t-shirt (fast blå) från svärföräldrarna som förra veckan kom hem efter 2 veckors semester i Kalifornien :-) Snygg! Får väl också se till att börja använda den!

#3 - LILITH - Borderline & mamma

Gud vad jag saknar träningen nu när trollen är lediga. Det går ju inte riktigt att köra igång ett intensivpass Zumba och tro att man får göra det i lugn och ro utan att bli avbruten konstant.

#4 - ♥ TUMADRE - ensamstående mamma till två ♥

Tummen upp! ☺ Vem vet, du kanske får mersmak för träning, liksom allt annat som är skönt och gott för kropp och knopp! Jag hejar på dig!

Svar: Tack :)
bambi

#5 - En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Heja heja! Den appen använder jag också när jag är ute och går .. kanonbra!

#6 - ida johansson

vart är tröjan köpt? du får jätte gärna kommentera svar på min blogg :D

Svar: Den är köpt i USA på Nike outlet :)
bambi