bambi

Med 16 grader i vattnet
 
Efter vår drakflygning så gick vi ner till vattnet. Vi hade med oss badkläder men jag trodde inte att någon av oss skulle bada men jo, Leah ville bada! "Bada ute" sa hon om och om igen. Så det var bara att byta om på henne. Hon och maken badade faktiskt!
 
Vi fick senare höra att det var 16 grader i vattnet! Jag förstår inte hur dom klarade av att bada i så kallt vatten! Vad har hänt med sommaren egentligen?
 
Leah i sin underbara vändbara badrock från Geggamoja
#1 - little mama - ung blivande morsa

vilken söt badrock :D

#2 - i min lilla lilla värld

Åh. En sån vill Wilda ha!!

#3 - jenny - more than a size

Inga badkrukor där inte ;)

Svar: Nej, jag blev väldigt förvånad att Leah vågade bada en massa! Men jag och Zack höll oss på stranden ;)
bambi

#4 - Emmelie- Mamma till Ebba och Hugo

Min badrock är väldigt använd efter badet inomhus änsålänge =)

#5 - dianasdrömmar

Jag har också badat och ja 16 grader kan nog stämma...lika bra att vänga sig :) kram Diana