bambi

Mini Rodini höst 2012
Som ni vet så fullkomligt ÄLSKAR jag Mini Rodini (jag prisar ju märket rätt så ofta här på bloggen). Jag skulle lätt kunna fylla barnens garderob med enbart Mini Rodini! Det är bra kvalité (har inte varit med om något plagg som har gått sönder i sömmarna eller blivit urtvättade) och jag älskar deras mönster.
 
Så, jag tycker det är så roligt att deras höstkollektion är på ingång! Från med IDAG så kan ni handla Mini Rodinis nya kollektion hos Oii Design!
 
 
Älskar kattmönstret!
 
Coolt fågelmönster
 
Dessa jeans bara måste mina barn ha! (Tröjan är inte så dum den heller)
#1 - Amistres

Jag måste säga att jag tycker det är oerhört svårt att veta vad du ärligt tycker och vad som är del i ett affärsprojekt.

När du skriver att du "fullkomligt ÄLSKAR jag Mini R" och sedan länkar till deras hemsida, är det helt oberoende eller får du något (pengar, rabatt, kläder etc) från företaget ? Jag förstår att en blogg måste löna sig och har inget emot det men det är bra att veta om beröm och promoting av ett märke är helt oberoende eller del av ett samarbtete.

Kolla gärna på annawii och henner sblogg. Hon är supertydlig med vad som är samarbetsprojekt och vad som är helt eget tyckande.

Svar: Hej! Då min man är jurist så är jag väldigt noga med att följa marknadsföringslagen (och andra lagar). Jag har även föreläst om bloggekonomi och är väl insatt i ämnet.
Så, eftersom det inte står något om ett samarbete eller att det är reklam så har jag INTE fått betalt eller fått något alls för att skriva detta inlägg.

Om du har följt min blogg ett tag så borde du ha sett att mina barn har väldigt mycket Mini Rodini (som jag både har köpt själv och har fått i olika samarbeten). Det är helt ärligt mitt favoritmärke!
bambi

#2 - Amistres

Jag pratar inte om lag utan om en allmän och personlig känsla. Lagen är en sak och personlig läsupplevelse en helt annan. Jag är övertygad om att du följer lagen. Den har jag intne läst in mig på. Jag ville förmedla en känsla inte tala om att du gör några lagbrott eller något fel.

Svar: Jaha, svårt för mig att göra så mycket när det är mina egna ord och mina egna äkta känslor och du ändå har upplevelsen att det är ett köpt inlägg.
bambi

#3 - Flisan

Massa fint!

#4 - Hanna B

Jag älskar också MR och har klickat hem några favoriter.