bambi

Tant Grön, tant Bambi och tant Piggelin
Min lilla bloggpaus beror på att jag har varit iväg och träffat gamla vänner. Gamla vänner från byn som jag växte upp (när vi flyttade hit till Sverige), där alla känner alla. Jag tycker att det är så roligt att prata om gamla byn och jag blir så nostalgisk. Det är gamla goda vänner, den ena har jag varit sambo med, en har jag pluggat på lärarlinjen i 4 ½ år med och en annan har jag läst genuskunskap med (bland annat).
 
 
Vi kände oss alla lite som gamla tanter när vi skulle gå ut. Skulle man ta med sig den varma koftan, skulle man ta dom höga klackarna och skulle man ta med sig paraplyt till krogen (bara två av oss gjorde det sistnämda)? Såna här problem hade man inte för 10 år sen...
#1 - CissI

Passande rubrik:) Så vackert att tant oranges bh-band syns;) Rolig kväll. Det gör vi om snart!!

Svar: Ja, det måste vi göra! :) KRAM
bambi

#2 - Tindra

Känner igen hon i orangea,cissi fr köping va?

Svar: Ja, precis! Vi pluggade ihop! :)
bambi

#3 - stina

Härligt att du kom! hoppas vi ses snart!!

#4 - fröken K | vill bli amatörfotograf

Stina! Så roligt att se henne!