bambi

Hur tror ni att det känns?

Jag vet att det kommer vara en riktig känslostorm när jag återförenas med min syster efter 23 år. Många av mina vänner säger att det beror på "blod är tjockare än vatten". Tror ni på det ordspråket? Hon var ändå en del av mitt liv dom första 9 åren av mitt liv och vi delar gener och egenskaper från vår mamma. Kommer det kännas som att jag känner min syster?

#1 - tindra

Tror det :) Hoppas alla bitar "faller" på plats för dig & att du får ro i hjärtat ditt vännen,kram!

#2 - Sandra

När jag träffade min biologiska bror i vuxen ålder efter typ 21 år utan honom så trodde jag att det skulle vara precis sådär. Att vi lixom skulle klicka igen och vara bror och syster och oskiljaktiga.



Om det blev så? Nej, absolut inte. Det enda vi har gemensamt är vår pappa och det var väldigt svårt att försöka få igång en relation. Tyvärr =(.



Med det sagt, omöjligt att veta eftersom alla är olika. Kanske bäst att ha lagom höga förväntningar.

#3 - Milla

Du skriver ju en del o m din mamma och jag bara undrar om hon och din syster i usa har någon kontakt? Har de träffats under denna långa tiden du inte träffat din syster?

#4 - Lilla Angelicas ♥

Vad har gjort att ni inte träffats på så många år?