bambi

Mellanlandning


Sitter just nu på Starbucks med min syster och dricker en Chai Latte (den var riktigt god!) och äter Crumb cake (supermumsig den med!).

Flygturen hit på 8 timmar gick förvånadsvärt smidigt och lugnt. Kändes inte som 8 timmar och när vi landade så pratade dom tyska (?) i högtalarna så det kändes nästan som att vi hade hamnat lite fel  ;)

Det var väldigt skönt att flyga med SAS måste jag säga. Allt ingår (även hörlurar) vilket gör det hela så mycket smidigare!




Nu ska vi snart gå och kolla in shoppingen här på flygplatsen... för vi har ju "bara" 6 timmar att slå ihjäl här  ;)

SNART ÄR JAG HOS MIN SYSTER!!
#1 - Angelica- Mamma till Leia & Lowa ♥

Skönt att flygturen gick bra =)



Hoppas ni hittar massa när ni kollar in shoppingen ;)

#2 - En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Underbart! Ha en jätte fin resa nu, och det ska bli så spännande att få läsa om erat möte efter så många år :)

#3 - Jenny i Dalby (mamma till fyra)

Snart framme alltså! Ha en riktigt bra tid nu tillsammans med dina systrar i barndomslandet, ska bli spännande att få läsa om dina upplevelser här!

#4 - Lina

Åh, har precis hittat till din blogg, gillar!!

Sjuukt spännande detta med din resa, jag följer med spänning!



Lycka till,

Kram Lina

#5 - Emma & Wilma

Ha en underbar tid hos din syster!!



kramar