bambi

På väg!

Sitter på pendeltåget och är på väg till Arlanda. Usch och fy va jobbigt det var att säga hejdå till familjen (kan inte ens tänka på det för då börjar jag gråta).

Men nu ska jag säga hej till en annan del av min familj. En del av familjen som jag inte har träffat på 23 år och min systerson som är 18 år och som jag aldrig har träffat.

Barnen var inte ledsna när jag sa hejdå och inte heller när jag packade igår och det gör faktiskt det hela mycket lättare.

 

#1 - tindra

Bon Voyage

#2 - Lina med Freja & Troj

Lycklig resa! Hoppas du får härliga dagar att minnas med glädje! Barnen väntar ju hemma och får hem en glad mamma!

Kram, Lina

#3 - Ch

vilken härlig bild :)

#4 - Rocktjejen

Ha en fin resa! =)

#5 - Jenny - mammaliv i Nashville

Förstår att det måste kännts tungt! Men Tänk vilket fint äventyr som ligger framför dig! Safe flight!! :)

#6 - sagor & ting

Hej!



Jag och min sambo har övertaget en webshop med barnkläder, leksaker och saker till gravida och har nu nyöppnat den med nya varor till bästa priserna på marknaden. Varor ifrån bla. Maxomorra, Baby nord, Lundmyr of sweden, Lindberg och Sourpuss. Gå gärna in och kika, köp och sprid vidare! www.sagorochting.se.



// My