bambi

Äntligen hemma!


Gud va resan hem kändes lång! Ville ju bara hem och krama om mina gullungar! Med oss hem hade vi en massa leksaker och annat trevligt. Jag tror att Mr. Potato Head var populärast och Jelly Beansen. Vi köpte hem en stor ask med Jelly Beans till svärföräldrarna och dom gick åt rätt så snabbt.


Det är rätt så häftigt att man kan kombinera dom olika smakerna för att t.ex. få smaken av en banana split eller tiramisu.

Men det är så underbart att vara hemma hos barnen! Det känns nästan som om dom har vuxit en massa under dom här dagarna vi har varit borta, speciellt Leah känns så stor! Men dom har haft det så bra och har blivit riktigt bortskämda av farmor, farfar och faster. Dom har varit i lekparken en massa och igår besäkte dom Akvarium.

Angående att jag måste namnge restauranger och ställen som jag tipsar om i New York... men det är bara det att jag kommer tyvärr inte ihåg namnen på alla ställen. Dom ställen som jag kommer ihåg namnet på har jag skrivit ut. Sorry  :/
#1 - Anna F

Hur reagerade barnen när ni kom hem? Har hört att det kan vara lite olika hur barnen reagerar.

#2 - Hanna - Mode, smycken och min vardag

Skönt att resan gått bra. Jelly beans är så gott!

#3 - Flisan

Välkommen hem! Det har varit så roligt att följa er resa!

#4 - FIA FIT!

Välkommen hem!



Jag är så fucked-up flygrädd sedan jag fick barn. Så jag tänker "åhhh hon överlevde".



Stört! Jag som korsat Atlanten typ 16 ggr! Och numera vill åka båt ;-)

#5 - Natali BLOGGAR OM LIVET

Ni åkte ju precis....hur kan ni vara hemma redan? Är det jag som inte hänger med?