bambi

Dagens födelsedagsoutfit - gammalt möter nytt


Idag kombinerar jag en av mina gamla favoriter från Burn Baby Burn kollektionen med nya Pointers v-neck (som är veckans Odd Molly).

P.S. Jag har glömt att nämna att jag har lagt ut lite mer saker på Tradera. En massa Odd Molly, Nova Star och en superfin våroverall från Katvig (storlek 80 men är mer som storlek 86). Auktionerna slutar imorgon så kika gärna!
#1 - onlyerik

jag lottar ut en känd tröja från stayhard :D

Värde 300 kr gå med :D Du behöver bara kommentera jag är med



http://onlyerik.com/2012/march/vinn-ett-linne-fran-stayhard.html

#2 - Fröken M - Vinn 500:- att shoppa för hos IoB-Butiken !

Stort grattis på födelsedagen :)

#3 - josse

Hej lust att göra ett bloglovinbyte?

#4 - curlingmamman

Stort grattis och du ser jättefin och fräsch ut :) kram/Diana