bambi

Mycket beroendeframkallande
Förut så var det Wordfeud som man satt och spelade varje dag till och från jobbet. Nu är det istället Draw Something som är extremt beroendeframkallande (jag heter bambiblogg där om någon vill spela mot mig). Det är ett spel där man ska rita ett ord och den andra ska gissa vilket ord det är man har ritat. Om den andra personen gissar rätt så får båda poäng, sen är det den andres tur att rita... osv...

Roligast är nog att själv rita och man tycker att man själv ritar klockrent. Vem som helst borde ju kunna se vad det är! Men vad andra ritar.... ja, se själva:



Det här är några av dom som jag inte klarade av att gissa.... gör ni det?

#1 - Johanna

Visst är det kul. Jag har faktiskt tröttnat lite på det spelet nu.... Jag har hittat ett nytt spel, rumble :-) Jättekul!!! Testa det oxå hihi

#2 - Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävlingar igång!

Trean är dandruff iallafall :D Jag ritade det ordet härromdagen :) Men dom andra vet jag inte...

#3 - Helena

Fyran måste väl va hotsauce!

#4 - tindra

hahahah bästa ju,,spelar det själv också & jag e såå fast i det...

#5 - Rebecka

Haha, en av dom där är mina! Det är inte alltid lätt att rita, skärmen är ju så liten! Ibland önskar jag att man spelade på en iPad istället...

#6 - Therese

4 fattar jag är hotsause.

Rumble är riktigt skoj=)

#7 - Hanna

Tänkte prova....inloggad som maken dock!

#8 - Jenny i Dalby (mamma till tre)

Det spelet har jag faktiskt inte fastnat för, men nåt som är grymt beroendeframkallande och riktigt roligt är Rumble. Nackdelen är väl att man måste vara väldigt koncentrerad under de två minuter man spelar, men jag är riktigt fast! :-)

#9 - Linda

Jag spelar både och, men ingen vill spela draw something med mig... om det är för att jag är dålig på att gissa eller rita har jag ingen aning om. Det andra jag spelar är såklart rumble, riktigt, riktigt kul tidsfördriv!

#10 - ♥ Alexandra - mamma till Tove och Lykke

4an är ju hotsauce

#11 - Hanna

kul att du ritar så jävla bra carcrash, helt klockrent men ordet var carwash!!!

hahahaha, jag skrattade gott för mig själv.