bambi

Onsdag

Hallå där! Jag har varit lite dålig på att blogga idag eftersom jag har farit runt med massa under dagen och sen så håller jag på och mailar en massa och fixar med en SUPERöverraskning för er (!!) som kommer i april!

Jag har även bakat en massa eftersom det är makens tur att ta med fika till mötet på jobbet imorgon. Tydligen så har hans kollegor snackat om det hela veckan... haha! Dom har tydligen älskat det som han har tagit med tidigare, som har varit Polkacupcakes, Sammetscupcakes, Black bottom cupcakes och Kanelbullar i långpanna

Den här gången blir det detta:



Exakt vad det är avslöjar jag senare  ;)  Men blev djävulskt gott kan jag säga. Så gott så att jag skickade ett sms till maken och sa att vi behåller detta för oss själva. Han får köpa kanelbullar och ta med imorgon istället  ;)

#1 - Hannah

Devils float kanske? :)

#2 - Frida

Det ser iallafall väldigt gott ut, till och med innan det är inlagt i ugnen!

#3 - Ida, Badbakeday

Det där är väl brownie med peanutbutterswirl.?

Receptet finns på min blogg...

#4 - Therese

Jag gissar på Peanutbutter-brownies!!

#5 - ENDENISE

men åh så gott det såg ut :D Imorgon ska jag prova på att baka något som jag vet kommer gå åt skogen hahaha :D



sv: haha så barnvänlig är den inte, den var väldigt smakrik och rätt så het ;)

#6 - Carolina

Mums, ser verkligen gott ut!

#7 - Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Ser riktigt gott ut!! Nyfiken på vad det är :)

#8 - Fnulan

Spännande!!

Vet du vad jag köpt idag? Gardintyg med CUPCAKES!!!!

#9 - Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

såg riktigt gott ut :)

#10 - dianasdrommar

Åhh, det där såg gott ut :) Vet d, du inspirerar verkligen mig, både i lördags på eventet och med din bloggskola, är det ok om jag berättar lite om den och länkar hit då det är flera som är nyfikna på just bloggskolan från i lördags.kram/Diana

#11 - Amanda

Åh hjälp vad gott det där såg ut! ;)

#12 - Elin

Jag har absolut ingen aning om vad det är, men en sak är säker, det ser jäkligt gott ut :)

#13 - Sara - kampen mot depression / bröllop 2012 <3

SMASKENS! Hittar inte avslöjandet och jag väntar med spänning! :)