bambi

Syskonrelationen utvecklas



Gullungarna hjälpte till att göra pizza häromkvällen!


Puh, vilken dag det har varit. Tvättmaskinen har var igång hela dagen. Men när jag och Leah gick och hämtade Zack på förskolan så var det första han sa "Hur mår Leah?". Gullungen!

Det är verkligen så underbart att se hur deras syskonrelation utvecklas. Dom är så fina mot varandra ibland och det känns faktiskt som att bråken blir färre och färre. Men Zack blir ju mer förståndig och Leah förstår mer vad man säger och hon kan uttrycka sig bättre. Jag älskar att höra deras konversationer med varandra! Brukar låta så gulligt!  :)
#1 - Coquina

Vad gulligt att de hjälps åt =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling, perfekt för dig som har barn =)

#2 - Fnulan

Dom barnen... åå måste kramas ngn gång!

#3 - Mamma Natta

Det där måste vara en härlig känsla. Själv har jag bara en.

#4 - Tess

Det är så härligt att lyssna på barn när de pratar med varandra :-)

#5 - Mia

Har du Z på dagis när ni har magsjuka hemma? På vårat dagis är det ett big no no med tanke på smittorisken.



/Mia

#6 - BAMBI

Mia Men Leah är inte magsjuk. Hon hostar tills hon kräks. Vi har kommit på det nu när hon snart är 2 år, att det inte är magsjuka som vi alltid trodde innan. (Jag skrev ju detta i ett inlägg längre ner)

#7 - Mia

Ah sorry gick för snabbt där :)



/Mia