bambi

Vinnaren av Lego Duplo Creative Sorter
Oj, va många ni var som ville vinna det fina Lego Duplo setet! Va roligt, men det tog tid att läsa igenom och försöka välja ut EN vinnare (inte det lättaste!).

Men till slut blev det:

Amanda om Vinn Lego Duplo Creative Sorter:
Hej!

Jag skulle vilja vinna detta till mig och dottern Saga 2 år. Hon började dagis idag och trots att jag VET att hon kommer tycka det är jättekul där så blöder mammahjärtat :) (känner mig SÅ tramsig!) Denna veckan blir en tuff vecka för mig och söta Saga och det hade varit fint att ha nått kul att göra tillsammans, då kanske jag kan konkurrera lite med dagis sen också? ;) Ha roligt med morsan också ;)
#1 - Amanda

Ååååååh vad glad jag blir, tack! Saga har blivit välkomnad till dagisvärlden med vad vi tror är tredagarsfeber ;) kommer bli jätteroligt att få leka med legot tillsammans med henne ;)