bambi

Favoriter på badstranden



Jag bloggade tidigare om att jag hade funderingar på vilka badkläder jag skulle till barnen i år. Nu har jag surfat runt en massa och hittat flera favoriter men jag tror att det lutar åt dom fina giraff-mönstrade badbyxorna från Mini Rodini till båda barnen.

Om jag hade haft en liten bebis hade jag helt klart köpt den ursöta solhatten med badankor (finns även en matchande body) från Snoffs.

Jag som älskar cupcakes tyckte om baddräkten från Stella Cove med cupcakes mönster.

Den jättefina och mysiga badrocken med regnbågsränder från Geggamoja är en stor favorit. Den går även att vända! Så fin!

Om man vill ha en lite mer täckande solskyddsdräkt så har Katvig en väldigt fin med SPF 50+ och jag har länge tyckt om den randiga baddräkten från Lundmyr of Sweden.

#1 - Anonym

Har för mig att du brukar handla på Babyahop och även jag gör det, men nu har jag hittat en annan butik med samma utbud och till och med mera utbud och fri frakt vilket inte Babyshop har om man inte kommer över en viss summa. Shoppen heter http://www.oiidesign.se/ Bara ett tips.