bambi

Förlåt, men jag älskar er!
Jag blir så innerligt glad när jag läser såna här kommentarer:




Den första kommentaren var i ett inlägg från i höstas, så den fina läsaren har suttit och läste bakåt i flera månader! Jag blir så glad varje gång jag får en sån här kommentar från någon som har tagit sig tid och läst och läst i min blogg! Jag blir så glad och rörd att ni uppskattar mina ord!

För vad vore bloggen utan er? Det skulle ju inte vara i närheten så roligt och givande som det är idag. Det är faktiskt OERHÖRT sällan som jag överväger att sluta blogga (kanske händer 1-2 gånger per år att den tanken ens dyker upp i bloggen), men jag vet att många andra bloggare tycker att bloggen stundvis är en börda och funderar ofta att sluta blogga. Men så känner jag nästan aldrig! Jag kan verkligen längta efter att sätta mig ner och skriva ett inlägg eller sitta och läsa igenom era fina kommentarer. Ja, det känns som att det kommer dröja länge innan jag tröttnar på att blogga... haha  ;)
#1 - Josefine

Härligt att höra att du blir kvar ett tag till. Keep up the good work Bambi



Tack för en bra blogg :-)



Ha en härlig dag, kram!