bambi

Lite tröstshopping
Är fortfarande sjuk. Min näsa är sårig av allt snytande och min hals är sönderhostad, så idag har jag tröstshoppat lite på Campadre. Nästa gång, jag orkar baka, så ska jag baka i dessa snygga skålar. I'm in love...

Fyra Margretheskålar med lock till, för 429 kr (ord. pris 639 kr) och mixkanna med fem redskap för 199 kr (ord. pris 309 kr)


Sen så klickade jag även hem en ny bikini, för vi ska ju stoltsera i bikini i sommar - eller hur?


Panos Emporio 349 kr (ord. pris 699 kr)

#1 - tindra

krya på dig,ta hand om dig nu ! Kram!

#2 - EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Jag har också köpt de där Margretheskålarna i den färg du har på bilden. Superbra. Hade sen tidigare en grön och en gul modell större men de får flytta till någon annan nu.



Krya på dig. Hoppas förkylningen ger sig snart. Värdelöst att vara sjuk :-(