bambi

Vart var det vi skulle nu igen?
Puh, nu är resan till syster i USA betald! Resan dit tar över 21 timmar (med mellanlandning)! Gah! Dags att rota fram några bra böcker, fast nuförtiden så brukar det finnas så många bra filmer att se på flyget. Älskar att man kan välja vilken film man ska se själv!

Några har frågat vart i USA min syster bor och hon bor i samma stad som jag föddes och växte upp - San Jose. San Jose ligger inte så långt ifrån San Francisco (så det är dit vi flyger) i California. En del kanske känner igen deras berömda ishockey lag San Jose Sharks.



#1 - Bella

Vilket äventyr du har framför dig. Önskar dig all lycka och hoppas att ni får underbara dagar tillsammans.

#2 - Milla

Vad kul! Jag längtar jättemycket till Californien, bodde i Manhattan beach för 4 år sedan och jag vill visa det för min son som är 2 nu.. Jag undrar om du hade engelska som första språk när du flyttade till sverige eller har svenska alltid varit det du pratat bäst?

#3 - BAMBI

Milla Vi pratade svenska hemma när vi bodde i USA men ju äldre jag blev desto mindre svenska pratade jag. Till slut så pratade mina föräldrar svenska och jag svarade på engelska...