bambi

Amika torrshampoo
 
Fick hem ett nytt torrshampoo för nån vecka för att testa och recensera lite. Jag blev glad eftersom jag har blivit lite torrshampoo frälst efter det att min frisör har förbjudit mig att tvätta håret varje dag.... 
 
Detta kommer alltså från Amika och jag måste säga att flaskan är så snygg! Den doftar även väldigt gott. Jag har ju bara provat ett torrshampoo tidigare och det var från Batiste, och då måste jag säga att detta från Amika känns inte lika effektivt. Man behöver använda lite mer av detta för att få samma effekt, men det finns en positiv grej med det och det är att man blir inte lika vit i hårbotten av denna från Amika (kanske för att den inte är lika dryg?).
#1 - Longevity - en blogg om hälsa

Testade torrschampo när jag var liten och vi semestrade på landet :-) Sedan dess har jag inte gjort det.

#2 - Maria

Hej! Jag har oxå blivit lite torrshampoo frälst o har provat några st. Det helt klart bästa är från Proffs tycker jag, rosa flaska, bra pris på H&M. Har just nu ett från klippoteket som hamnar på plats nr 2. Kul att läsa om ett jag ej testat. Tack för finfin läsning. Trevlig helg!

#3 - dianasdrömmar

Torrschampoo är toppen kram Diana