bambi

Dagens Zack - äntligen!!!
 
Mitt absoluta favoritmönster denna höst är "feathers" från Molo. Jag köpte plagg i detta mönster till både Zack och Leah. Leah har använt sin tröja flera gånger men Zack har det varit lite svårare att få att använda tröjan. Han har ju väldigt starka åsikter om vad han ska ha på sig och inte, så tröjan har bara hängt i garderoben i ett par månader nu (tyvärr!). Men jag har då och då frågat honom om han inte ska ha den på sig.
 
Men så imorse så kom han själv ut med denna! Äntligen! :)
 
Till den fina Molo-tröjan har han ett par av mina favoritjeans från Mini Rodini med stjärnor. Jag älskar Mini Rodinis jeans, dom sitter så bra och är så snygga!
#1 - Ulle

Åh, det har verkligen blivit mitt favoritmönster också! Är nog så illa tvungen (haha) att shoppa en tröja eller så till min minsting. Vilka nätbutiker rekommenderar du? Jag har handlat mycket i nätaffärer genom åren men det kommer ju nya butiker hela tiden och det finns säkert många nya, med bra utbud?

Svar: Just dessa Molo har jag beställt ifrån: http://luckylittleme.se/category/molo-65/
bambi

#2 - En kvinnas dagbok

Vilka underbara bilder! Han ser ut att trivas i tröjan också!

#3 - Lesthi

Älskar att det ser ut som att han dansar Gangnam style :'D

#4 - Longevity - en blogg om hälsa

Åh vad fint mönster!! Jag gillar det verkligen :-)

#5 - KarinM

Sötnos! Vad fin han var i den!

#6 - Martina

Känner igen den där envisheten när det gäller vissa plagg haha
Dottern är likadan ibland, då tröstar jag mig med att hennes lillebror kan använda det sen istället för han sätter bara på sig det man ber honom sätta på sig och sen är det inte mer med det haha

#7 - fröken K | vill bli amatörfotograf

Det var en jättefin tröja! Kul att han valde den. :)

#8 - Stina

Det kan bli så när barnen får egna viljor ;-) Superfin är iallafall både tröjan och Zack.