bambi

Hemma hos svärföräldrarna
Leah hittar "leksaker" hemma hos farmor och farfar
 
 
God morgon alla fina bloggläsare! Denna helg är vi hemma hos svärföräldrarna och barnen som har saknat farmor och farfar tycker att det är underbart. Idag ska svärföräldrarna ta med barnen på teater och se Pettsson och Findus. Jag och maken ska nog ta en långpromenad - ensamma! Kan inte minnas när vi gjorde det senast  :)
 
Jag njuter av sovmorgonar och ska försöka vila upp mig och ta det lugnt hela helgen. Känns som att det behövs efter en lååång arbtesvecka. Ja, arbetsveckorna känns så himla långa nu för tiden.
 
Hoppas att ni får en fin lördag!
#1 - Longevity - en blogg om hälsa

Jag är på kurs! Hoppas er lördag blir bra med !

#2 - Sara - om att vara mamma och ha en bipolär sjukdom.

Vad skönt att åka iväg och få lite avlastning, just det där med sovmornar och vila är inte något man är bortskämd med när man har småbarn :) Stor kram till dig!

#3 - Anonym

Njuuut av både avlastning och sovmorgon och promenad!

Har Leah modellat för Nestlé? Kul isf! :-) Såg en bild på henne i en annan blogg, det vad det som fick mig att undra. Eller är det kanske inte hon och det är bara jag som är virrig? http://cdn.publishme.se/cdn/5-2/281184/images/2012/frukt_509a2ad19606ee4b0b9ba9a2.jpg

Svar: Den bilden kommer från min blogg. Vilken blogg såg du den i?
bambi