bambi

När saker och ting tar en annan vändning
Gårdagen tog en vändning jag inte alls hade tänkt mig. Det blev lite av en chock först, men jag hoppas att allt blir bra i slutändan. Jag känner att än så länge är det lite tidigt att berätta allt i bloggen men samtidigt så brukar det vara så skönt att skriva av sig här... men jag måste bara tänka igenom allt själv först och sätta ord på mina tankar.
 
Det blev en helt ny situation för mig vilket alltid är jobbigt. Det är jobbigt att behöva ändra på sin självbild när man är van vid att allt är på ett vis och sen ändras allt. Man vet inte heller riktigt hur andra kommer att reagera och det är alltid jobbigt.... 
 
Igår blev det fruktsallad efter maten till barnens glada förtjusning! Jag hade i min favorit - papaya som är en riktig mirakelfrukt!
#1 - Erika

Oj, det låter mycke allvarligt! Hoppas d e nåt positivt, du låter lite klurig! Inte helt utan att man blir nyfiken! Hoppas på d bästa för dig, kram :)

#2 - EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA

Det blir säkert bra när du/ni väl fått fundera på saken.

Kram

#3 - Hondjur

Hoppas som de andra att det är något positivt! Och att vi kanske får dela det med dig.. Lite nyfiken blir man ju tyvärr när du skriver sådär! :)
Jag hoppas att ni annars får en himla fin lördag med massa mys!

#4 - dianasdrömmar

Hoppas verkligen att det är något positivt blev lite orolig och undrade var du hade tagit vägen stor varm kram Diana

#5 - Lady Dahmer // postpatriarkal feministfitta

Hoppas allt går bra! Det brukar det göra, även om det känns läskigt med förändringar och nya vändningar. (Nu vet jag givetvis inte vad som hänt, men generaliserar lite.)

#6 - Martina

"Allt blir bra till slut
Och är det inte bra så är det inte slut än."
Mitt favoritordspråk, som jag själv använder i stort sett varje dag när jag ser alla flyttkartonger som vi fortfarande inte fått ordning på här hemma....

#7 - Linduz

Kram. <3

#8 - Emlisch

Oj nu blev man lite nyfiken. Hoppas det är något som är bra och positivt för er, hur andraruntom ser det spelar ju ingen roll sålänge det blir bra för er,

Ha en fin helg!

Kramis

#9 - Moa

Hoppas allt blir bra! Skickar kramar.

#10 - Nina C

Nu är jag nyfiken!det låter allvarligt. Hoppas bara du o din fina familj mår bra! Brukar ej kommentera annars men följer bloggen dagligen sen zack var nyfödd!! Kram

#11 - Sofia ljusglimt

Skickar över lite kramar till dig och din familj.

#12 - michaela- med syskon i magen ♥

stora peppkramar till dig. hoppas det inte är allt för allvarligt!

#13 - Marie Ström

Kram!

#14 - Annka

Åh låter klurigt, bra eller dåligt? Hoppas på det förstnämnda! Fundera lite och återkom för nu undrar vi alla hur det verkligen ligger till. Kram

#15 - Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Hoppas verklgien att det är något positivt och att bitarna snart faller på plats. Om det är rätt för er som familj eller för dig så brukar det mesta ge sig sen! Massa kramar

#16 - Jenny - mammaliv i Nashville

Här kommer en stor kram!

#17 - Heléne

I väntans tider...
Vissa saker kan man inte själv påverka och då är det bara att "gilla läget". Det kommer att gå bra skall du se. Kram!

#18 - M

Skickar varma kramar och tankar! Är det så att du inte behöver dem nu kan du ju alltid spara till ett senare tillfälle :)))
Stor kram!

#19 - Jessica

Att man kan tänka så mycket på någon man inte känner? Läste detta inlägg tidigt imorse och har sedan varit inne flera gånger och väntat på uppdatering. Jag hoppas med det jag har och kan att det är något positivt som har intäffat! God natt så kanske vi hörs imorgon!

#20 - Så mycket bättre

Skickar lite styrkekramar från mig!

#21 - Longevity - en blogg om hälsa

Håller med om att det är skönt att dela tabnkar i bloggen men man vet inte alltid vad som kommer kännas bra efteråt. Alltid bra att sova på saken har jag hört ;-)

#22 - Nina

Hoppas det blir bra tillslut. Kram

#23 - Helena

Hoppas det inte är något allvarligt som hänt! Kram