bambi

Sista november
Dagens gullunge i t-shirt från Mini Rodini och hängslen från Lindex, som ser ut som måttband
 
Sista november och vi är flera som längtar till morgondagen här hemma. Under helgen blir det adventskalendrar (har ni hunnit fixa det nu?), lördagsgodis, Junibacken och julbak.
 
Men för mig innebär fredagar att jag åker ut till Radiumhemmet för rehabilitering och samtalsterapi. Oftast så känns det väldigt skönt och bra efteråt men ibland är jag helt slut efter samtalet och vill bara kollapsa när jag kommer hem. Men det känns helt klart rätt och jag har så mycket att bearbeta märker jag, inte bara cancern utan även annat.
 
Hoppas att ni alla får en fin sista november!
#1 - LILITH - boktokig mamma med Borderline

Leo ska till pappa i helgen så vi väntar med att baka till nästa helg så båda trollen kan vara med. Så i helgen blir det pizzamys med Maja, sovmorgon och på söndag ska vi julpynta.

Lycka till idag. Det är skitjobbigt de dagar man har terapi, men i längden mår man så mycket bättre.

#2 - Longevity - en blogg om hälsa

Fin sista november! Lycka till på samtalet!

#3 - Cissi - mamma till Emma och smurfen

Lycka till på samtalet. Kommer ihåg det där med utmattningen efter terapi..

Hoppas ni får en bra helg

#4 - Natali BLOGGAR om livet ♥♥♥

Yes, kalendrar till alla 4 är ordnat - de små fick kalendrar från Lego och den stora fick en chokladkalender.

#5 - Ulle

Ojoj, redan december i morgon....Kalendrar är fixat till barnen, det roligaste jag vet. :D

Hoppas samtalet går bra!

KRAM