bambi

Söndag
 
God morgon alla fina bloggläsare! Tänk att det snart är första advent! Här hemma har vi bakat vårt andra julbak (recept dyker upp senare idag) och Zack hjälpte till en massa. Det är väldigt roligt nu när barnen börjar bli lite större och man kan baka tillsammans med dom.
 
Jag får ofta höra att Zack och Leah har tur som har en mamma som bakar så mycket, men vet ni vad? Dom är inte alls så förtjusta i bakverk. Dom äter hellre godis (när dom får), russin eller frukt. Haha, jag kanske har gjort att dom har tröttnat? 
 
Hoppas att ni får en fin söndag! Vi kommer nog få en toppen söndag tillsammans med våra vänner Linda, Annie och Magda  :)
#1 - dianasdrömmar

Samma här mina barn är väldigt bortskämda med hambakat, ha en fin söndag vännen stor kram Diana

#2 - Petra

Jag gillade varken kakor, tårta, läsk eller glass när jag var liten (!). Min son däremot gillar allt sånt ;)
Fin tröja, jag kollade runt på några webbshopar som säljer Nova star, men hittar inte denna fina färgställning. Är den från äldre kollektion?

Svar: Ja, den är från förra årets höstkollektion! :)
bambi

#3 - Longevity - en blogg om hälsa

Jag bakar bara lite då och då. Typ till kalas eller en sats bullar då och då :-)