bambi

Bloppis igen!
För två veckor sen när jag körde en bloppis här på bloggen så fick jag det mesta sålt men det finns lite kvar och jag har lagt till lite annat som ska säljas. Så kika gärna om det är något ni är intresserade av! Alla priserna är inklusive frakt! Om ni är intresserade av något av plaggen maila mig på: [email protected]
 
 
 
 
Vossatassar jumpsuit strl 90 (stor i storleken) Nypris: 629 kr. Använd en gång så i NYSKICK, men tyvärr fattas en "ring" på ena fickans dragkedja (inget som syns om man inte tittar noga, vet inte om den var så när jag köpte den?). Pris: 250 kr.
 
 
 
Viking vinterstövlar i fint skick. Jättefina och varma stövlar! Perfekt till 1-1½ åringen! Storlek 20. Pris: 350 kr.
 
Vinterskor från Vincent Shoe Store. Storlek 22. Pris: 150 kr.
 
Nova Star mössa i fint skick. Strl M 44/46 Pris: 70 kr  
 
 
 
Sen så har Leah blivit så stor nu så att hon inte behöver någon barnstol längre så jag säljer även denna:
Hög barnstol från Svan of Sweden i fint skick. I körsbärsträ med bygel och bord och skyddsbricka till bordet (syns inte på bilden). Finns även en röd dyna till. Nypris: 2300 kr.  Mitt pris: 700 kr. Avhämtas!
 
 
 
 
Leggings från Po.P. (notera dom fina färggladad knapparna längst ner). Lite tvättnoppig. Storlek 98. Pris: 60 kr.   Såld!
 
 
T-shirt från Duns i nyskick. Storlek 110. Pris: 100 kr.  Såld!
#1 - Ulrika Renström

Idag kom den superfina tröjan, tack så mycket :)