bambi

Det är också ett sätt att vakna på....
 
Vet ni vad jag får höra nästan varje morgon?
 
"Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag... dagens grattis!"  viskat i mitt öra, av en Zack. Han har en förmåga att ligga och viska för sig själv innan vi går upp. Det är ju snällt att han försöker att inte väcka oss men jag är så lätt väckt så det hjälper inte så mycket att han ligger där och viskar. Men även fast att jag är dödstrött så kan jag oftast inte låta bli att le lite åt honom.
#1 - dianasdrömmar

Sötnos :), jag är också alldeles för lättväckt tyvärr..kram Diana

#2 - Thina

Underbart att vakna av viskande barn. Föredrar det än att de morgonar man får halva barnets rum i sängen. Dottern brukar be mig ligga kvar (också lättväckt) sen kommer hon in med några leksaker och ska leka vid min fötter :) I går morse en gitarr och en docka som jag skulle klä på medan hon sjung/spelade Bä bä vita lamm

Svar: Haha! Ja, egentligen ska man inte klaga :)
bambi

#3 - camilla

Jo,det kunde ju ha varit värre ;)
Kram!

#4 - Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävlingar igång!

Ett väldigt gulligt sätt att bli väckt :)

#5 - Hattifnatt

Han är helt fantastisk!

#6 - Longevity - en blogg om hälsa

Hahaha så himla gulligt :-)

#7 - Marie

Ja det är bara att bita ihop, kan tänka mig att det kommer känns skilland efter några dagar.

Vilken fin bild!

#8 - LittleMissWitty

SV: Japp, man kan ha lack under dessa om man vill, men givetvis går det utan med. Vissa av dessa indielack har redan pigment i själva lacket så då blir det som en jelly finish, då är det bara att lacka några extra lager så syns det.
Skall bli kul att testa på dessa jag nyss beställt.

#9 - joanna-livet med Aspergers syndrom

söt bild:)

#10 - Malin S

Hihi... ett dagens grattis är ju aldrig fel att vakna av, hur trött man än är ;)

#11 - Lottiz - Fotograferande fyrabarnsmamma

Hihi vad gulligt. Även fast det är irriterande o man helst hade sovit liiite till så smälter man ju av de små och hur de får till det ibland.

#12 - Victoria

Vilken mysig bild!

#13 - Mamma Maria

Nämen va sött. Vad är det för ramsa?