bambi

En snabbis mellan eventsen
 
Är hemma en snabbis mellan events. Det är en jäkla massa spring idag, direkt från jobbet åkte jag till PratPRs pressdag och nu är jag hemma och ska fräscha till mig lite innan jag måste iväg till nästa. Då kom jag på att jag hade fått ett sånt där torrshampoo för ett tag sen och det var ju faktiskt riktigt bra! Jag har bara testat ett torrshampoo tidigare, för många många år sen och det färgade bara håret och funkade inte alls. Men detta från Batiste kan jag verkligen rekommendera!
 
 
Det bjöds på pizza från Pizza Hut och drinkar hos PratPR. Det kändes lite väl tidigt att börja dricka drinkar klockan 15 på eftermiddagen men den hade en god söt-sur smak!
 
 
Finaste i PratPRs showroom var denna "pippi-tröja" i ny tappning från Vossatassar! Så fin!
 
Lina och jag
#1 - Emmie

Batiste finns i kokosdoft också, sååå god!

#2 - Erica

Snygg 'pipptröja', jättefina färger.

#3 - Hanna

Jag använder torrschampo mellan varje vattentvätt, suveränt. Men det där schampot har jag aldrig provat, men ska!

#4 - Maria husetfullt

Väldigt fin tröja :)

/ Maria husetfullt

#5 - Anna

Åh! Jag visste inte att Batiste kommit till Sverige, har längtat efter det sedan jag flyttade hem från England. Result!