bambi

Event med Tampons for free och Indiska
 
Igår så var jag på ett event som Indiska och Tampons for free bjöd in till. Det var en väldigt inspirerande kväll med bloggtips och hur vi bloggar är en viktig del av marknadsföring för företag. Vi fick bland annat lära oss att bombaderas med 1200 komseriella budskap varje dag, men hur många av dessa kommer man ihåg egentligen? 
 
Ja, som ni kanske vet så tycker jag att det är jätteintressant detta med marknadsföring och då speciellt marknadsföring på bloggar som jag tror att nästa stora grej då vi har lärt oss att ignorera och sålla bort "vanlig" reklam. Hur ska då företagen då nå ut med sina produkter när vi knappt lägger märke till all reklam vi har blivit vana vid? Då har ju faktiskt vi bloggar jättestor makt!
 
 
Ja, förutom markandsföring så fick vi även en smygtitt på Indiskas kommande kollektion.
 
 
Och så fick vi smaka på en massa gott. Denna som ni ser här ovanför är ingen cupcake, utan det var kladdkaka i botten och sen hallonmousse och sen chokladmousse ovanpå. Suuuuupergod!! Den måste jag försöka göra själv här hemma nån gång!
#1 - Hanna Karlsson

Det låter som en intressant föreläsning.

#2 - frubalken.blogg.se

Åh nu är jag avundsjuk, jag ville ju så gärna gå jag också =( men ligger hemma med ny opererat knä =(

#3 - Lina

Ja visst var de goda!!!! Tack för igår!! Kul å Ses :) kramar

#4 - Cissi

Hade så gärna velat gå, Men körde ihop sig med barnvakt och sånt... Får hoppas att det blir fler roligheter framöver!

#5 - dianasdrömmar

Åh, får jul feelings kram Diana

#6 - Longevity - en blogg om hälsa

Vilka fina dukningar och himla kul ämne för föreläsning. Ha en fin dag!

#7 - Anonym

Det är viktigt att bloggaren är ärlig och skriver ut vad som är sponsrat etc. så att man inte blir lurad, sponsring är ju reklam. Hellre tydlig reklam på bloggsidan än dold. Tror Underbara Clara skrev ett inlägg om det för ett litet tag sedan.

#8 - Towis - its about me wherever I am.

De där kladdkakorna på sista bilden ser ju gudomliga ut!