bambi

Höstmys
 
Vi fick hem ett bud i torsdags med allt som behövs för lite höstmys! Ingredienser till en god middag, vin och en vacker höstbukett! Man kände sig onekligen bortskämd!
 
Middagen bestod av bjärekyckling med rostade rotfrukter, mathavre och getostcrème (recept kommer senare!) och till det fick vi Two Oceans cabernet sauvignon som är ett sydafrikanskt rödvin vars kryddiga smak har fina inslag av solmogen frukt. Helt enkelt ett perfekt vin till middagen (det var även dom som sponsrade oss med det fina höstmyset).
 
 
Efterrätten fick jag komponera ihop själv och det fick bli browniessandwichar med cookie dough glass och färska hallon. Suveränt gott! (Även det receptet kommer senare)
#1 - Klara

Hur mycket blir du sponsrad med?

Svar: Jag tackar ändå nej till rätt mycket och väljer bara ut sånt som jag verkligen vill ha. :)
bambi

#2 - elin

Den där efterrätten såg ljuvligt god ut! :)

Svar: Tack! Det var den också kan jag säga :)
bambi

#3 - Sara - Mamma till Max & bebis i magen

Va lyxigt att bli sponsrad med mat. Sånt kan ju verkligen förgylla hösten =)! Mysigt. Getostkräm låter fantastiskt gott =)!

#4 - eRaey- Modell och kläddesigner med 3 egna företag

såg himmelskt gott ut!

Vad tycker du om dagens outfit?
Du hittar den här: http://eraey.se/2012/october/from-my-closet.html#comment

Ha en underbar söndag :)

#5 - Jessica Högberg

Härligt med höstmys, blir inte sämre av att det är spons!! =) Härlig söndag önskar jag dej!

#6 - Emeli

Åh, efterrätten ser mums ut. Den måste jag testa nångång.

#7 - isabella

åh gud vad gott!

Svar: Det var det verkligen också :)
bambi

#8 - Veronica Ekblad

Härligt med lite lyxigt höstmys :)

#9 - Emelie med Hugo&Vilma

MUMS, efterrätten ser galet god ut!

#10 - Josephine Karlsson

Så himla lyxigt! Inte alls avundsjuk!

#11 - fröken K | vill bli amatörfotograf

Man behöver verkligen bli uppmuntrad så här i mörkret. Fint att du delar med dig. Friska blommor borde komma varje dag. :)