bambi

Missoni by Leah
#1 - Hanna Karlsson

De där kläderna är så fina. Synd att jag inte hann haffa några.

#2 - Cissi - mamma till Emma och smurfen

Så söt! Jättefina! Tur att vi har mormor som varit nere på västkusten i helgen, för där fanns allt kvar! Själv hann jag inte riktigt med!

#3 - tindra

Jättefina :)

#4 - emelie med hugo&vilma

Så fin!

#5 - Rebecka_Estelle

Så fina! Jag ville också köpa och det fanns mycket av barnkläderna kvar på lindex i Borås när jag var där innan helgen. Men tyvärr tillät inte plånboken denna gång. Leah var jättefin i sina.

#6 - Johanna

Så fin Leah blev :-)

Jag jobbar på Lindex E-handel och har varit med och packat för alla lyckliga köpare av Missoni.

#7 - Millan - två små och mamma mu

Superfina :)

#8 - Jenny

Oh så fin hon är i Missoni!! (Verkligen en lyckad Lindexsatsning!)