bambi

Tips på rabatt på fotokalender
 
Varje år brukar jag göra iordning en fotokalender med bilder på barnen. Sedan brukar vi pracka på denna kalender på hela vår släkt i julklapp  ;)  Vi behåller även en till oss själva förstås!
 
Jag brukar beställa dom från Önskefoto och just nu får man 25% rabatt på fotokalendrar (fram till 31 oktober) med koden AFT25JT   Så jag ville tipsa er om det också  :)
#1 - jenny

vi har oxå gjort såna. Men bara till oss och mormor och farmor.. tror inte att övrig släkt skulle tycka det vore lika kul faktiskt. haha. hade inte velat ha en kalender med mina syskons barn osv. :) Även om dom såklart är söta.. men de känns ju lite privat =)

Svar: Haha, ja, min syster säger att hon uppskattar kalendern och den hänger i hennes kök men hennes barn är vuxna och har flyttat ut... :)
bambi

#2 - Christine

Tack för rabattkoden! Jag ska nog prova att göra en det här året!

#3 - Carin

Samma här. uppskattad julklapp ;)