bambi

Tur att man har barnen som kan roa en när man är sjuk...
 
 
 
... även om jag igår inte tyckte det var så roligt när Leah skulle laga mat åt mig och mata mig (mat var det sista jag ville tänka på). Sen lämnade hon alla kastruller, te-koppar och annat i sängen! Jag som bara ville vila! Idag mår jag dock bättre kan jag säga.
#1 - Mia - mammaliv, träning och husplaner

Sötskrutt!

#2 - flyttlådan

Åh herregud vad söta barn du har. :)

#3 - Sara - Mamma till Max & bebis i magen

å vilka goingar!!!

laddar du upp filmklipp direkt på bloggen eller hur gör du? jag har tidigare laddat upp via youtube och sen länkat på bloggen men det tar ofta en väldig tid att ladda upp där!

skönt du mår bättre idag!

Svar: Nej, jag laddar upp filmklippen hos videofy.me och sen klistrar in embedded koden i inlägget.
bambi

#4 - Veronica Ekblad

Åh så söta!!

#5 - Hannah Söderblom

Så söta!