bambi

Vill du gå på bio?
Istället för den vanliga måndagstävlingen så bjuder jag istället några av er på bio! Det är först till kvarn som gäller!
 
Det är till den svenska filmen Lycka till och ta hand om varandra som ni kan få biobiljetter till. Biobiljetterna gäller till just den filmen men när ni vill. Filmen hade premiär i fredags och är en varm och inspirerande dramakomedi om att våga förändra sitt liv. Och om oväntade vänskapsrelationer.
 
 
 
Så, om ni är sugna på att gå bio och se filmen så är det bara att lämna en kommentar. Det är först till kvarn som gäller och ett antal läsare. På torsdag meddelar jag vilka som får se på filmen!
#1 - Lina, Kian & Neville

Gärna!!

#2 - Frida

Hej, jag skulle gärna vilja gå och se filmen :)

#3 - Monica

Vill gärna gå på bio :-)

#4 - emma

Jag vill gärna gååå! =)

#5 - Maria

Hej! Jag vill jättegärna se filmen. Gäller det i alla städer??

#6 - Joanna

Jag vill gärna gå :)

#7 - Sofia

Jag vill gå! :)

#8 - michaela- med syskon i magen ♥

yes please! vi skulle behövalite vuxentid :)

#9 - Lena

Jag skulle gärna gå på bio.

#10 - Sofia

Jag går gärna :)

Kram Sofia

#11 - Tess

Vill gärna gå på bio, om det funkar i lilla Halmstad också? :)

#12 - Becca

Jag skulle jättegärna gå på bio, jag älskar det! :D Hoppas att man kan gå i vilken stad som helst eftersom jag inte bor i Stockholm utan i Karlstad! :)

#13 - Therese

Åh, det hade ju varit jättekul!

#14 - Martina

Jag vill gå på bio! :)

#15 - Mia - mammaliv, träning och husplaner

Jag går gärna :)

#16 - Johanna

Jag vill gärna också gå på bio, men jag tror jag såg detta lite för sent... =/

Ha en fin vecka!!

/Johanna!

#17 - saga påhlsson

Gärna!

#18 - Maja

Hoppas jag med!

#19 - Helle

Det hade ju varit underbart. Jag vet inte när jag var på bio senast. Hoppas på tur helt enkelt :-)

#20 - Evelina

Jamenjaaa vad kul!

#21 - ebba

gärna!

#22 - Emelie - Mamman som älskar vitt

Åh! Jag vill jättegärna gå på bio, sist när jag var på bio låg Malte i magen. Idag är han 2 år ;)

#23 - Bettan

Hej!
Jag är såklart sugen på bio. Om det gäller alla städer, för jag bor ju i Lund :)

#24 - Therese

Jag vill jättegärna gå! :)

#25 - Carro

Bio är aldrig fel, särskilt som det blir väldigt sällan nuförtiden, med två små barn. Kram

#26 - Sarah

Jag vill jättegärna gå! Och ta med min storasyster innan bebisen kommer

#27 - Sanna

Vill gärna gå på bio, vore perfekt lagom tills min födesedag den 2 november.

Kram Sanna

#28 - Emelie med Hugo&Vilma

Tusan oxå, jag som läser din blogg många ggr per dag var inte så snabbt denna gång :-(...

//Emelie

#29 - KisseGirl väntar smått igen

Jag vet ju inte hur många biljetter du har så jag provar ;) Jag vet inte hur många år sedan jag och maken var på bio...

#30 - Emmie

Om man kan gå i Göteborg så vill jag gärna gå :)

#31 - Fröken M

Åh... jag vill !

#32 - Malin

Väldigt gärna!!
Nu måste jag passa på att tacka för en jättebra blogg! Kommenterar inte så ofta men det måste det bli ändring på:)

#33 - Linn

Skulle jättegärna vilja se den :-)

#34 - tracy

Jättegärna! Jag och sambon har faktiskt aldrig vart på bio tillsammans, det vill jag gärna ändra på! :)

#35 - Caroline

Jag vill gärna gå på bio :-)

#36 - Sandra Åkerström

Vill gärna gå på bio om det även gäller i Göteborg:) Med vänlig hälsning, Sandra Åkerström

#37 - Linda Fransson

Åhh, vad mysigt det skulle vara. Jag går alldeles för lite på bio! Kram

#38 - Sandra G

Åh jag vill gå på bio!!

#39 - Towis - its about me wherever I am.

Jag vill se har hört att den är kanon :)

#40 - Sandra

Åhhhh. Vill!
Åker till Sthlm på On och ska tillbringa helgen allena på ett hostel, i studiesyfte, så jag vinner gärna så jag kan fördriva tiden!

#41 - Sandra

Vore jätteroligt att vinna! :)

#42 - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Känns som det är för sent, men vet ju inte hur många du har så lägger in ett att jag vill också om den går även i Norrköping ;-)

#43 - Emma & Wilma

Jag vill jättegärna gå!!

kramar

#44 - Rita

Jag vill också jättegärna gå! Ställer mig i kö... :)

#45 - Jessica S

Jag vill så gärna gå på bio!

#46 - Jannice

Ajdå, vilket oflyt att jag inte såg det här lite tidigare för det hade ju varit extremt trevligt. Jaja, bättre lycka nästa gång... =)
Rolig tävling! :)