bambi

Anti-shake tights
 
Har ni hört talas om Röhnischs Anti-Shake tights? Jag fick hem ett par att prova och dom är verkligen huuuuuur sköna som helst! Dom håller in allt så att inget "skakar" när man joggar, springer eller går. Jag skulle vilja linda in hela mig i det sköna materialet  ;)
 
Så nu finns inga ursäkter längre, nu ska jag ut och powerwalka en massa i mina nya fina tights. Och just nu har Röhnisch ett supererbjudande för er också! Just nu får ni ett par sköna hipsters på köpet samt fri frakt när ni köper ett par anti-shake tights! Lägg till ett par hipsters i valfri storlek/färg vid din beställning och ange koden HVI i kassan så dras kostnaden för hipstersen av! Gäller så långt lagret räcker.
 
 
Kampanjen gäller tom 23e sept och kan utnyttjas på rohnisch.se samt Röhnisch Brand Store på Norrlandsgatan 21.
#1 - Anonym

Du glömde skriva priset, vad kostar dem?

#2 - Fröken M

Åhh !! ett par sånna skulle jag VERKLIGEN vilja ha.
( det kanske skulle få upp motivationen att börja röra på sig ordentligt )
Kram

#3 - Helena - mamma till storA och lillA

Finns det inte till att hålla in magdaller också ;-)

Svar: Dom gör det! Dom är höga i midjan så dom håller även in dallret där :)
bambi

#4 - ❤ TUMADRE - ensamstående mamma till två ❤

Jag har också ett par såna - jättesköna, sitter som en smäck!

Som svar på Helenas fråga; dessa har hög midja och håller även in magen ;-) he he

#5 - ❤ TUMADRE - ensamstående mamma till två ❤

Jag har också ett par såna - jättesköna, sitter som en smäck!

Som svar på Helenas fråga; dessa är höga i midjan och hållet även in magen ;-) he he

#6 - LILITH - boktokig mamma med Borderline

Fast jag är ju en sån där knäppis som gillar när det skakar och dallrar. Då tar jag i liiite till trots att jag känner det som om jag inte fixar en sekund till.

#7 - Bettan

Hej!!
Tänkte be dig om lite tips. Du liksom jag gillar ju matlagning och bakning och med tanke på din bakgrund borde du vara expert på det här :)

Jag ska ha en liten fest för mina vänner och bjuda på amerikansk buffé. Har du några tips på rätter?

Jag tänkte coleslaw, rostad majs, spareribs, bbqsås, minburgare, cheesecake, eller nåt i den stilen.

Hade varit kul om du har tid eller möjlighet att svara eller kanske tipsa i ett inlägg :) Jag har för mig att du har tipsat om en cheesecake också men jag kan inte hitta det receptet.

Tack på förhand!

Många kramar!

Svar: Menar du pekankola cheesecaken?: http://bambi.alltforforaldrar.se/2012/april/pekankola-cheesecake.html
Ja, men annars låter det som en jättebra lista! Friterad kyckling är ju också väldigt stort där borta (om du känner att du behöver något mer på listan).
bambi

#8 - Jenny - mammaliv i Nashville

Hur smart som helst ju! Gud så jobbigt det är när det dallrar här & där när man rör på sig. Inte direkt motiverande ;)

#9 - Anonym

Jäkligt snygga brallor alltså ;-)

#10 - Annika

Wow fina byxor det är ju så att man blir sugen på att kuta till gymmet i dessa nu! :-)

#11 - Yohannas.se

hahahaha... jag döööööör, vilken grej! Men det är ju nsätan så sjukt så man måste prova!

Svar: Men dom är verkligen sjukt sköna!!
bambi

#12 - Bettan

Tack för tipsen :)
Kram