bambi

Är det nån mer som har klickat hem nåt från Lindex Missoni?
 
Jag (tillsammans med några tusen andra) var inbjuden till VIP-shopping av Lindex's Missoni kollektion. Jag loggade in 2 minuter innan men det dröjde ändå 1 ½ timme tills jag lyckades handla nåt. Jag hoppade fram och tillbaka i kön, ibland hade jag plats 1156, ibland plats 336 och ibland plats 756. Fram och tillbaka.
 
Man kan ju tycka att butikerna borde ha lärt sig vid det här laget att trycket ökar något vid såna här tillfällen. Men ändå blir det så här varje gång!
 
Jag trodde att jag hade lyckats klicka hem allt jag ville.... men när jag kommer till kassan så ser det ut så här:
 
 
Jättetråkigt... så där var det tre plagg som jag inte fick....
 
Men lite grann fick jag i allafall. Dock mest till barnen...
 
 
Någon annan som lyckades klicka hem något?
#1 - Frida

Jag lyckades klicka hem ett rosa mobilfodral och en tunika.. men så jobbigt det var och vilken tid det tog innan varorna kom på plats i kassan och allt var klart!! puh!! Men verkar som att köpet gick igenom iaf:)

#2 - Titti

Ja usch vad det strulade....men några plagg blev det...tänker besöka Lindex imorgonbitti för att se det hela live!
Kram Titti

#3 - Tirasun

Jag lyckades med att få in ett hade några fler men det är väl bättre än ingenting. Var många gånger på väg att bryta :)

#4 - Lina

Å fina kläder t leah :)

#5 - Krister @ Lindex

Hej,

Först vill jag och alla vi på Lindex be om ursäkt för alla de problem som du och väldigt många andra kunder upplevt i samband med VIP-shoppingen för Missoni ikväll.
Vi har upplevt många problem under kvällen - och dessvärre var inte funktionaliteten det som kan förväntas av Lindex.

Vi hade självfallet en förhoppning om att det hela skulle fungera bättre, och kösystemet till siten var en funktion som inte fungerade under ett par timmar - dessvärre tog också ett stort antal av VIP-shopping artiklarna slut under denna tiden.

Vi kommer definitivt att ta lärdom av alla upplevelser som du och alla våra kunder upplevt - det måste vi göra för att kunna leverera i fortsättningen.

Jag vill på nytt beklaga alla problem som uppstått och vi kommer att jobba hårt hela kvällen och natten för att lösa en stor del av de problem som uppstått.

Jag hoppas verkligen att du hittar något fint i våra butiker under morgondagen och framförallt att du får tag på de varor som du från början skulle shoppat på lindex.com

Varma hälsningar
Krister på Lindex

#6 - ♥ TUMADRE - ensamstående mamma till två ♥

Jaaaa! Jag shoppade!

Det funkade bättre att shoppa tidigt imorse,
inga problem alls! Ett fåtal varor var slutsålda.

Väntar på att det ska dimpa ner ett paket nu... :-)

#7 - dianasdrömmar

Ska kika idag om det finns något fint kvar kram Diana

#8 - Mia

Nej, det blev inget för mig. Allt jag var intresserad av försvann fort.

#9 - Sarianne

Fick tag på det jag ville, blev kläder till dottern det blev samma barnplagg som jag såg att du fick med i din kundkorg :)

#10 - DESIGN AND STUFF.se

Kollektionen är riktigt läckert. Nu har missoni o converse gjort ett sammarbete också :)

Kolla på http://www.designandstuff.se/2012/09/missoni-x-converse-2012-hostvinter-archive-project/

#11 - Nathalié - Äntligen gravid <3

på lindex.se fanns inte mycket kvar, så jag gick in i närmaste Lindex och köpte ett par leggings och body till vår kommande plutt :).