bambi

Dagens Leah
 
Dagens Leah i tunika från Molo (älskar verkligen trycket!!) och leggings från Mini Rodini.
 
Idag ska jag och Leah iväg på äventyr, bara hon och jag. Och Zack ska iväg med maken på simskola. Ibland så behöver man dela på sig och göra saker med bara det ena barnet. Jag tror också att det är bra för barnen att ibland göra saker utan sitt syskon så att dom får "egna" upplevelser också.
 
Det enda tråkiga är att det har regnat konstant i typ 30 timmar! Det hade varit så skönt att slippa dra på regnkläder och regnskydd och allt sånt där... Nåja, det är väl bara att gilla läget!
 
Ha en underbar lördag allihop!
#1 - Izabell

Så söt hon är!:)

Trevlig helg!

Kraam Izabell

#2 - En kvinnas vardag

Vilket underbart mönster på tröjan!

#3 - En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Så fin hon är! Och det är skönt att ha lite egentid med det ena barnet ibland. Det behövs både för barnet och en själv :)

#4 - Dagliga ljusglimtar

Jag hade också egentid i morse med min stora kille som var på simskola. Jag tycker det är bra för alla i familjen med denna lilla egentid. Nu drar vi på oss regnkläder och far på fotbollsmatch!

#5 - Ulle

Åh vad härlig det printet är! Och go och glad Leah som alltid. :)

Här hos oss är det helt fantastiskt väder idag. Sol och klarblå himmel. Synd för alla tjemilare i Sthlm.. :(

Ha en fin helg!

#6 - dianasdrömmar

Vilken liten sötis :), egentid med barnen är viktigt försöker så ofta det hinns med kram Diana

#7 - the life of yarp - Äntligen gravid <3

Molo har så himla härliga tryck och färger :) riktigt snyggt!