bambi

Fredag
Äntligen fredag, eller hur? Idag väntar jag på leverans från IKEA och sen ska jag sätta ihop möbler resten av dagen. Men det kommer nog bli sååå bra  ;)
 
Idag känns det verkligen som HÖST här i Stockholm med regnrusk. Så det känns rätt så okej att hålla sig hemma hela dagen idag. 
 
Igår fick jag hem en ny favorit till garderoben, nämligen denna fina top från me&i. Mitt allra första vuxenplagg från me&i och jag gillar verkligen denna! 
 
 
 
Kommer nog användas flitigt i höst  :)
 
Ha en fin fredag! 
#1 - Sara - Mamma till Max & bebis i magen

Å va kul med ikealeverans! Vi var på ikea förrförra helgen och jag planerar eventuellt ett besök till på söndag =) eller så får jag snällt vänta på lönen =)

Vet att du tipsar om vegetariska recept ibland och vill tipsa dig om ett som blivit en ny favorit här hemma: http://sarasrum.blogg.se/2012/september/vegetarisk-lasagne-med-ricottaost.html

Ett tips är också kokboken som det kommer ifrån: Hälsokokboken. Massor av bra vardagsrecept (och festrecept)som är relativt nyttiga! Finns bild på min blogg!

hoppas ni får en bra dag!

Svar: Åh, tack för tipsen! :)
bambi

#2 - Alfva - nu även med Barnprylsbloggen

Ikea är bra skit konstaterade vi när vi skruvade ihop Jyskmöbler åt kompisar förra helgen. Ovärt!

#3 - Cissi

Brrr!!!
Ja idag är det verkligen en höstdag men jag hoppas det stämmer att helgen ska bli fin?

Trevlig helg :)

#4 - ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥

åh va fin den var!
kul å shoppa lite åt sig själv blir ju oftast bara te barnen ;)

#5 - Johanna

Det är höst i skåne med.... :(

Hoppas det gick bra med leveransen! :)

#6 - LILITH - boktokig mamma med Borderline

Jag tillbringade också hela dagen med att sätta ihop möbler. Eller ja, en dubbelsäng skulle sättas ihop. Det tog ifrån ungefär klockan tolv till strax efter klockan fem. Bara att konstatera att jag har tummen mitt i handen.

#7 - Om Hondjuret

Me&I har oftast superfina grejer. Hade faktiskt missat att de hade kläder i vuxenstorlek. Den där var oavsett jättefin! Lite somrig och mysig med :)

#8 - Sofie

Vilken fin, funderade också på den. Vilken storlek tog du?

Svar: Den är i M
bambi

#9 - Mia

Är det ditt första vuxenplagg från Meandi så har jag ett tips. Yoga byxorna och hooden.... finns i svart och cerist.... I love !!!!

#10 - Malin Westman

Super fin topp :D Älskar fjärilarna!!
Hoppas du har haft en toppen måndag och att cupcakesen blev goda ^^