bambi

Galapremiär för Askungen
 
Igår var jag och Zack alltså iväg på galapremiär. Det var för nysläppet av Askungen på DVD, så vi fick se på filmen Skandia biografen. Det bjöds på ansiktsmålning, pyssel, godis och dryck. Zack drack två stycken Mer och vi hade precis varit på Mc Donalds innan där han drack en hel äppeljuice. Så vi sprang på toaletten inte mindre än två gånger under föreställningen och mot slutet så säger han igen att han är kissnödig! Jag bad honom hålla sig och det bra. Men vi satt i närheten av Nils Petter Sundgren (ni vet han som brukar recensera filmer) och hans två barnbarn (?) och det var lite pinsamt att ständigt behöva göra så att dom behövde resa sig upp.
 
Vi satt även bredvid finaste Tumadre och hennes barn. Vi stötte även ihop med Lofsan och pratade om att vi snart måste ta en dejt igen!
 
 
Det bjöds även på en mycket kort scen från Askungen innan själva bion. Jag blev lite förvånad när jag såg att Sanna Bråding var en av dom elaka styvsystrarna.
 
 
Vi fick med oss en välfylld goodiebad hem också. Här nedan ser ni en del av innehållet:
 
 
Föresten är inte den elaka styvmamman rätt så lik någon annan vi känner....?
 
#1 - ❤ TUMADRE - ensamstående mamma till två ❤

Tack för sällskapet igår! :-)
Majskrokarna hade barnen hunnit äta innan du tog bilden? ;-)


Svar: Haha, ja, dom hann öppna den ;)
bambi

#2 - dianasdrömmar

En mysig eftermiddag, här kissades det också ett antal ggr..men som tur är hade jag 2 elvaåringar med mig som tog hand om det....kramar Diana

#3 - Anonym

Varför blev du förvånad över att det var Sanna?

Svar: För jag visste inte att hon höll med teater, men jag har ingen vidare koll på henne. Trodde att hon mest jobbade som programledare...
bambi

#4 - Emelie med Hugo&Vilma

Å, hur lyckas du få gå på sådana här roliga event?

//Emelie

#5 - Luxxie - Kreativitet Deluxe

Låter väldigt kul, förutom springandet på toa ;)

Det var ju läskigt likt! o.o

#6 - Cicci

Underbar look à like 😜

#7 - Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävlingar igång!

HAHA det har du rätt i :)

#8 - FIA FIT!

AH.... JAG gick förbi där igår och såg att det var något pådrag! Kul!

#9 - Sanna~

Haha, åh jag höll på att spruta te över hela skärmen när jag såg liknelsen med gunilla. XD Hahaha! Klockrent!

#10 - Lina

Åh kul m bio premiär å Askungen :)